در حســـــرت فرشـته
در حســـــرت فرشـته


فرشتــه

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:,

|
 


سلام من محسن هستم و بهتون خوشامد میگم. خیلی سخته دو نفر عاشق هم باشن و همیشه تو حسرت هم بمونن این وبلاگ رو فقط به عشق همیشگیم فرشته ی عزیزم راه انداختم تا بدونه برام از هر چیز و هر کس مهمتره و از اینجا همه حرفای دلم رو بهش برسونم پس فرشته ی مهربونم اگه الان اینجایی بدون عشق تو برای همیشه تو قلب من محفوظه و اینم بدون سعی میکنم همیشه اینجا باشم از این به بعد قرار من و تو همین جا تو وبلاگ خودت عزیزم. به امید دیدار بهترینم

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

دلشکسته

 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
اسفند 1390
بهمن 1389

 

آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام زود تموم میشه
دانلود آهنگ زیبای مهدی اسدی به نام غم دوریت
دلنوشته 3 مرداد 1391
دلنوشته 27 اسفند 1390
دل نوشته ی 26 بهمن
روزت مبارم عشقم
تاریخچه والنتاین
دو آهنگ از پارسا
فرشتــه
دل نوشته ی شنبه 23 بهمن
عشق
انگار مال من است
وقتی تو رفتی
دل نوشته های عاشقونه فقط برای تو
آهنگ ( راه ما از هم جدا شد)

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان در حسرت فرشته و آدرس fereshtam.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





علوم زمین شناسی
photo garden
خلوتگاه من
من و تو
alone love
عشق من
شعر عاشقانه .عـکس .اهنگ
seso22
آرزوی مهیج (تفریح و سرگرمی همچی)
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

آرزوی مهیج (تفریح و سرگرمی همچی)
برنامه نویسی سایت توافقی
سیستم مکانیزه کالا
seso22
شعر عاشقانه .عـکس .اهنگ
عشق من
alone love
من و تو
خلوتگاه من
photo garden
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 68386
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

--->